Dens Sapiens er Københavns Tandlægeskoles studentermagasin. Bladet blev grundlagt i 1941 af Jens Jørgen Pindborg, og fik navnet ’Dens Sapiens’.

Bladet fungerer som et samleorgan for tandlægeskolens udvalg. Der er faste indslag fra Odontologisk Forenings interne underudvalg, så alle har mulighed for at være informeret om hvad der sker. Derudover indeholder Dens Sapiens en række faste artikler lige fra mad og sundhed, til sladder og smukke odonter. Der vil også være indslag fra de større arrangementer som gallafest, scandefa, revyen osv.

Dens Sapiens udkommer tre gange årligt, to gange i efteråret og en gang i foråret. Du kan kontakte Dens Sapiens redaktør på denssapiens@hotmail.com eller på FB-gruppen Dens Sapiens.

Hvis man er interesseret i at være med på redaktionen, kan i bare møde op til et af vores møder eller sende os en mail. Vi vil meget gerne blive en endnu større redaktion.
Den faste redaktionen består af:
Redaktør: Lærke Fromm Andersen
Skribenter: Mina Jaweed, Tobias Færregaard, Anna Hoang, Vibe Tønnes, Mathias Kupper, Louise Petersen, Lisa Haulund og Emma Marker.

2018-05-30T20:30:54+00:00