Relevante facebook grupper

Ordontologisk har et par gode facebook grupper, som går det nemt at sprede information til hele studiet, eller sælge sine gamle bøger med guldnoterne, til en yngre studerende.

Ordontologisk Forening – Det kræves at man er medlem af OF, for at være en del af gruppen.

Bogsalg Tandlægestudiet – Her kan bøger købes og sælges.

Flexbillet – Hvad er det?

Flex er det medie som Odontologisk Forening bruger, til at afholde arrangementer for de studerende, om det er årets gallafest eller lectures med vores sponsorer.

Der bliver løbende lagt events op på facebook som linker til flex, så hold et godt øje med facebook og flex for ikke at gå glip af de fede events.

Køleskabspladser i OF

Der er mulighed for at købe en personlig plads i et af de mange køleskabe der findes i OF, så frokosten ikke bliver kedelig til at man skal spise den. Eller man har mulighed for at have råvare liggende, så man ikke skal lave frokosten hjemmefra.

Disse pladser bliver solgt via flex i starten af året og løber året ud.

Hjælp til undervisning og eksamen

Hvilke bøger skal jeg købe?

Her er det meget individuelt, hvordan man lærer bedst. Du kan se hvilke bøger skolen anbefaler her. Du kan købe nye bøger i Academic Books, som findes på Panum, ved indgangen. Bøger kan købes brugt af ældre studerende, via facebookgruppen (se ovenfor). Husk at tjekke hvilken udgave det anbefales at læse efter.

Det er altid en god idé, at snakke med ældre studerende, for at få mere af vide omkring, hvilke bøger de anbefaler.

Guldnoterne

Står du også og mangler de gode noter til dit fag, så fortvivl ej, vi har prøvet at samlet en masse af de bedste, så du ikke skal ud på de evige jagtmarker efter noter.

*Link kommer snart*

Hjælpsomme hjemmesider