IU, Internationalt Udvalg, på Københavns Tandlægeskole varetager udvekslingsophold af kortere varighed(ca. 14 dage) for udenlandske tandlægestuderende i København og tilsvarende for danske tandlægestuderende i IADS’ (International Association of Dental Students) medlemslande. Som medlem af IU er du med til at planlægge opholdet for de tandlægestuderende vi får på besøg. Både kliniktid på skolen og forskellige aktiviteter om aftenen og i weekenden.

To gange om året sender vi de af vores medlemmer der har lyst til IADS’ kongresser forskellige steder i verden, hvor man især kan møde tandlægestuderende fra andre lande, men også har mulighed for at engagere sig i IADS som organisation, deltage i workshops, tage til forelæsninger og se et nyt land med de lokale som guides.

Er du interesseret i at være med til at byde tandlægestuderende fra andre lande velkomne og give dem en god oplevelse på Københavns Tandlægeskole, eller er du selv interesseret i at komme til en tandlægeskole i et andet land? Har du lyst til at være den første til at få information om næste IADS kongres eller workshop, så duk op til et af vores møder/skriv en mail til udvalget: iucph@hotmail.dk eller find gruppen på facebook: Internationalt Udvalg OF, København

2017-05-31T23:13:15+00:00