Stillingsopslag 2018-09-12T13:23:57+00:00
Du ser nedenfor hvilke ansøgninger vi i øjeblikket har åben for.
Når du har gennemført din ansøgning vil du modtage en besked om at din ansøgning er gennemført.
Du modtager ikke yderligere bekræftelse på mail.

Mvh Odontologisk Forening

Title OF: PR ansvarlig
Location Odontologisk Forening
Job Information

Der søges ny PR ansvarlig til bestyrelsen i Odontologisk Forening.

Ved at have denne post vil du indgå i et fællesskab med andre odontologi-studerende og derigennem komme godt ind i det sociale på studiet samt lære folk på tværs af semestrene at kende. Du vil indgå i et team med de andre i OF’s bestyrelse og står derfor ikke alene. Hvis du har lyst til at gøre en forskel for det sociale på dit studie, er dette den perfekte mulighed. Samtidig vil du få mulighed for at komme med gode ideer samt give din holdning til, hvad du synes, der skal ændres.

Arbejdsområde og forpligtelser:
Du vil i det daglige stå for foreningens sociale medier, administrationen af foreningens facebookside samt læse og besvare mails til foreningen. Du kommer til at stå for rettelser på foreningens hjemmeside samt tilmeldinger til diverse sociale events på foreningens eventmanager.

Den første mandag, hver måned i de studieaktive måneder, er der møde med forretningsudvalget og bestyrelsen. Dette vil foregå efter undervisningen. Her vil aktuelle problematikker blive taget op og løsninger vil blive drøftet. Dette plejer at være hyggeligt og foregå med snacks og god stemning.

Lyder denne stilling som noget for dig? Så send os en ansøgning!

Ansøgningsfrist 2019-03-31
Ansøg Nu